Verzenden & retourneren

besteltijden

Onze autos hebben een koel- en vriesinstallatie. Je kunt dus 100% vertrouwen op de versheid van je aankopen.

We leveren in heel Nederland, met uitzondering van de Wadden en Zeeuws Vlaanderen.

 

De postcodes voor avond levering vind je hier.


In het blauwe gebied leveren we af op woensdag en vrijdag van 17.00 tot 23.00 uur. Als je op die dagen voor 13.00 uur hebt besteld, leveren we nog op dezelfde avond!

In geheel Nederland leveren we op woensdag en vrijdag tussen 8:00 en 18:00 uur. Dan moet je wel voor dinsdag of donderdag 09:00 uur besteld hebben.

Maar let op, de uiterste bestelmomenten zijn voor sommige producten anders. Op de product pagina staat vermeld wat het uiterste besteltijdstip is. Ook in je winkelwagentje kun je dit zien. Bestel je na het uiterste besteltijdstip van een product, dan wordt je gehele zending pas met het volgende levermoment bij je afgeleverd.

Je kunt ook van maandag tot en met vrijdag tussen 16:30 en 21:30 uur komen afhalen op onze vestigingen aan de Keizersweg 79, 7451 PH, Holten en aan de Turbineweg 20, 2371 DV, Roelofarendsveen. Ook dan moet je de producten wel voor het uiterste besteltijdstip hebben besteld, anders wordt het de volgende afhaalavond.

We nemen alleen bestellingen aan van meer dan €45. Bestellingen boven de €80 worden ´s avonds gratis afgeleverd binnen de aangegeven gebieden. Voor bestellingen van tussen de €45 en €80 rekenen we €6,50 behandelkosten. Afhalen is altijd gratis. Bestellingen boven de €150 kunnen we korting geven. Neem daarvoor contact met ons op.

Mocht je een artikel hebben besteld waarvan stond aangegeven dat er geen voorraad was, dan wachten we met de gehele levering totdat alle artikelen beschikbaar zijn. Bij het betreffende product staat hoe lang dit naar verwachting duurt.

Mocht je niet tevreden zijn met een product of levering, of hebben we een verkeerd product geleverd? Log dan in met je account, klik op "bekijken" naast de betreffende order, klik onderaan de order op "Artikelen retourneren", en vul het formulier in. Als je geen account hebt, kun je die alsnog aanmaken door bij Wachtwoord vergeten? je e-mail adres op te geven waarmee je je bestelling hebt geplaatst. Dan ontvang je een bericht waarmee je je account kunt activeren. Je mag naturrlijk ook gewoon telefonisch contact met ons op nemen en ook dan proberen we het zo snel mogelijk op te lossen. Je krijgt een persoon aan de telefoon, geen machine! Misschien kun je ons een fotootje sturen van het probleem?

herroepingsrecht/bedenktijd

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht je gebruik maken van je herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan uniqlekker.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@uniqlekker.nl, bijvoorbeeld met behulp van dit formulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Gekoelde en gevroren producten die je via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is voor die producten dan ook niet van toepassing. De verkoop is daarvoor na succesvolle betaling definitief.

Klachten procedure

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@uniqlekker.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »